keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Kehumislista

Suomalaisten on vaikea kehua ja ottaa kehuja vastaan ja silti ne eivät mene ikinä hukkaan. Tästä saatte niin että tuntuu.


Kaunis hymy: Sirpa, Riitta, Kirsi

Avuliaisuusnainen: Jenni K., Jossu, mun sisko

Osaa valita oikeat sanat: Sanna-Mari, Suvi H.

Leipomusnainen: Laura, Mun äippä, Päivi

Ihana nauru: Marjo

Mä haluun ton hiukset: Sirpa, Teija.

Huumorisnainen: Päivi, Sirpa, Kaisu.

Mä haluun ton rungon: Jenni K., Sanna V.

Sisustusihmine: Niina K., Mari S.,

Taiteellisuusihmine: Maria, Hanna N., Tanja

Super-mami: Terhi L., Suvi Koiramäestä.

Pukeutumisnainen: Laura M, Mari S.

Taitava puhumaan: Kirke, Kaisu,

Mä haluun ton ihon: Satu K., Maria H.,

Kenkänainen: Linda, Laura M., Satu S.

Urheilullisuusnaine: Jossu, Nina, Sanna-Mari

Nostan hattua ja kumarran vielä päälle: Niina K., Riitta M.

Kiltti ihmine: Mari P., Mertsi, Heli K. mun sisko, anoppi

Älykäs: Jennit, Sirpa, Sanna V.

Viisas: Sanna-Mari, Päivi, Suvi H., Nina


Ja kaikki minulle kovin rakkaita!

2 kommenttia:

Suvi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Suvi kirjoitti...

Kiitos ystävä rakas <3 Sinä se osaat positiivisen palautteen antamisen! Olen hieman hämmentynyt ja liikuttunut näistä kehuista ;) Olet kultainen :)
(onnistuin tässä kommentoinnin opettelussa jo säätämään.. :D)