perjantai 27. toukokuuta 2011

Tytöt Lontoossa - Day One

 Tuli viikonloppu ja meitsi sai vapaata töistä eli Elmolla ja Akilla oli poikien viikonloppu ja minulla ja Jennillä oli tyttöjen viikonloppu.


Suuntana meillä oli Lontoo ja junalla suhailimme tähän pikku cityyn, missä tuplasti enemmän asukkaita mitä koko Suomessa. Metrolla siitä sitten hotellille ja syömään. On muuten ollut brittiläisillä insinööreillä miettimistä Lontoon metrosysteemin suunnittelussa... Mutta mahtava keksintö.



Marokkolaisen ravintolan terassilla.
 Joskus on ihan hauskaa olla eksoottinen, kunhan se pysyy hyvän maun rajoissa. Eräs mies tuli kokeilemaan hiuksiani ja kysyi: "Ovatko nämä ihan oikeasti aidot?" Lontoo on kyllä niin monikulttuurinen kaupunki, että arvelen siellä olevan jokaisen maan edustajia. Suomen kieltäkin kuulimme aika ajoin.

No, sitten me eksyttiin johonkin julkkisbileisiin, missä oli punainen matto ja kaikkee. Jos me oltais tiedetty, niin oltais kyl pukeuduttu hieman juhlallisemmin... Mut siis meiltä kyseltiin et mikä on fiilis ja et mihin vaatteisiin ootte pukeutunu. No me tietty vastattiin, et hyvä fiilis ja Seppälän ja H&M:n kuteisiin.



Jenni joutui heti alkuun toimittajien kynsiin, mutta Jenni hoiti homman tyylikkäästi ja edusti upeasti Suomea. Salamavalot vain välkkyivät ympärillä ja tunsi itsensäkin ihan julkkikseksi. Me sulauduttiin hienosti porukkaan.



Mä bongasin sieltä bileistä het ton Justin Timberlaken ja hyppäsin sen käsikynkkään. Se tykkäs musta kans, koska mulla on kuulemma "Sexy Back", mut taitaa olla aikamoinen naistenmies, sillä se moukka katseli vaan muita naisia ja kaikenlisäks Jenniä!!!!!



Siis ärsyttävää, mikä jätkä. Niillä oli sit sellaisia herkkiä hetkiä Jennin kanssa, silmiin tuijottamista ja sellasta. Mä meinasin suuttua Jennillekin, mut sit aattelin, et ei miehistä kannata riidellä ja bongasin yhden toisen...


Mä pääsin täysin "The American" Georgen Clooneyn kainaloon ja se oli hetkeni onnessa. Mä en tajua mikä sillekin tuli, joku Errori varmaan, yritti selvittää mulle jotain "ER"-jotain ja lääketieteellisiä termejä, en mä jaksanu kuunnella, hirveen tylsä puheenaihe. Sen takii sil on varmaan ollu noit naisongelmii, kauheen tylsä tai sit sil on liian pieni.



Jennillä meni kans hermo siihen Justiniin, kun se vaan jankutti, et "Señoritas", niin Jennikin aatteli et jos noi vanhemmat miehet olis herrasmiesmäisempiä. No, "Viimeinen partiopoika"han se siinä, ja Jenni pääsi heti Brucen syleilyyn. Siis Bruce jopa ehdotti Sokkotreffejä Jennille, mut mun oli puututtava asiaan. "Vain kuolleen ruumini yli" huusin ja nappasin Jenniä kädestä. "Last man standing" huusi Bruce ja jäi nököttämään paikoilleen. Jääköön, kun kerran tuollaisia menee heti kättelyssä ehdottelemaan.




Jenni oli ihan vahdittava siellä, jo se oli heittämäs läppää jonku vielä iäkkäämmän ukon kaa. Ja tää oli vielä pervompi äijä; alkoi ehdottelemaan Jennille et oltaisko Yö Museossa. Hetkonen,  tuollasilla jutuilla et saa ainakaan "Man of the Year" etkä lähelläkään "World Greatest Dad" -titteliä. Ärsyttää tuollaiset viis-kuuskymppiset jotka luulee itestään liikoja tai kyvittelee voivansa rahalla ja maineella iskee naisia. Mikä lie Robin onkaan.




Mut sit mä näin sen: MUN ELÄMÄNI MIEHEN! Mä olin ihan et: IIIIIIIIKKKKKK!!!!!!! ja tein todella rankan "Invasion" ja  rynnin kyynärpää taktiikalla mun rakkaani kainaloon! Mä kysyin hänelt heti: "James, Will You Marry ME?!" HÄn vastasi minulle: "Miss MoneyPenny, I'm not one womans man." Siis mä niin totally ymmärsin häntä, vaikka hän sekotti mut johonki toiseen naiseen. Pää painuneena poistuin paikalta.



Sillä välin Jenni oli hypännyt mikrofonin varteen ja veti yhtä mun suosikeista: Bon Jovin: "It's My Live". Mulle tuli heti parempi mieli, etenki ku Jenni revitteli oikein kunnolla. Aatelin, et siis tää on mun elämä, mitä mä yhdestä Jameksesta masennun. No sit siihen tuli toi Jim Carrey heittämään jotain ihme läppää ja kehtas sanoo, et Jenni veti epävireisesti. Vitsi mikä Valehtelija Valehtelija! Me lähettiin vetämään!!!!





No, oli siellä jotain naisiakin, mut sen tietää mitä niitten kans tulee. Esim. toi Marilyni suuttui kun mä kävin kurkkaan et onks sil alushousuja. No olihan sillä, kauheet mummarit ja kaikenlisäks karvat rehotti sieltä sivuilta ja kun mainitsin sille et kandeis ehkä vähän sheivata bikinirajoja, niin tyyppi otti kokonaisen herneenpalon poikittain nenäänsä. Hirvee herkkis! Aina naisten kaa on tällästä!



Samanlailla kävi tän muijan kans, ko eihän siellä saanu polttaa, niin mä sit kävin kohteliaasti sanomassa, niin ei se mitään uskonu, selitti vaan jottain, et tää on niinku Aamiainen Tiffanyllä ja mä sanoin et olkoon vaikka Cartierillä, mut tääl ei saa polttaa ja aloin kiskomaan sit röökii silt kädestä. Ei  se sitä antanu, kauhee hienostelija ja tiukkis. Mä kävin sit sanoon vartijalle siitä, niin se varmaan poisti ton pissiksen sieltä.


Hei, sit siä oli noit urheilijoitakin. Yleensä toi Beckhamin David osaa pukeutua, mut nyt ei ollu edes viittiny vaihtaa urheilukamoja niihin juhliin. Oli vähän vaivautunutta seistä sen vierellä kun tyyppi haisi hieltä. Mut sit mulle tulikin jo kiire, kun toi raskaana oleva Victoria pörhälsi paikalle, se on kuulemma aika mustasukkainen. Mut en mä olis kyl tollasen hikihaisun kans halunnu ollakaan.



Jennillä ja tol Ronaldolla oli jotain suhteenpoikastakin siinä, vaihtoivat numeroita jne. Meinas mennä tosi herkäks noin niinku julkisella paikalla, et taas mun oli puututtava, alkoi olemaan jo nälkäki.


Siis toi Jenni on kyl semmonen hurjapää että... Heti otti haasteen vastaan ku toi Muhammed haastoi. HULLU, en mää vaan olis! Siellä oli toi tuomarikin taustalla. No, niinhän siinä kävi, et Jenni hävis, mut mun mielestä siinä oli hitusen tuomaripeliä, kun mitään tyrmäystä ei kuitenkaan tullu. Olisko voinu olla jopa jotain rasismii... No ei voi mitään, aina ei voi voittaa. 

Siis mä tunnen ton tyypin. Se oli joku tosi älykäs ja keksi jotain tärkeitä kaavoja. Mut siis mä luulin et se on kuollu. Kyl noi nykyajan vitamiinitabletit tekee kyl ihmeitä.



Sit siä oli jotain tollassii tosi kuivan näkösii tyyppei. Jenni osas kertoo mulle, et nää on jotain suurmiehii ja bestiksii, käyvät golfaamas ja kaljal yhdessä. Et mun mielestä ihan turha niinku yleistää, et blondit olis muka jotenki tyhmiä: Jenni ties noi tyypit ja mä sen Albertin joka keksi sen jonku AIV-rehun vai mitä se nyt oli.


Huh mitä vientiä meil oli siellä bileissä. Ei sitä jaksanu, kun sai kokoajan hätistellä miehiä jaloista! Siis meidät oikein saatettiin turvamies -saattueessa pois sieltä, kun mä en vaan saanut sitä Bondia mielestäni ja menin uudestaan hänen luokseen, et jos se alkais seukkaan mun kaa, niin se kyl unohtais kaikki muut naiset, kun mä oon niin ihana. no, sit meille tilattiin se hieno saattue, niin mun oli jotenki tosi vaikee päästää sen Bondin kädestä irti, et mua oikein kannettiin sieltä sellases kultatuolis pois. Tunsin taas itteni jotenki erikoiseks.



Siis ei meidän Lontoon reissu ollut pelkästään missään julkkisbileissä bailaamista, et siis käytiin kattomas historiallinen nähtävyyskin, siis tää Piccadilly Circus.


Nälkähän siinä tuli, käytiin vähän vaihtamas vaatteita, kun haistiin ihan vieraille miehille. Sit mentiin ihanaan ravintolaan ja syötiin ankkaa ja lammasta mediumina.


Sit me käytiin vähän bilettämäs ja kaikki luuli sielläki et me ollaan jotain julkkiksii, olikohan ne nähny jo jostain netistä kuvii kun me oltiin siel julkkisbileis? No, me lähettiin semmoisen italiaisporukan kans salsaamaan, ei ne mitään osannu salsata, me näytettiin kaikille oikeet muuvit!
Oli meil kyl lystiä!!!!






Heippa ihqut ens kertaan!!!!

Ei kommentteja: