keskiviikko 16. helmikuuta 2011

My 33th birthday -K-18-

Ja äiti, jos et lue tätä, niin sun ei tarvi hävetä yhtään. Ja sama toimii niinku toisinpäin. ;)

Täytin tässä vuosia, tarkalleen 33. Aletaan olemaan siinä iässä, että tarttis alkaa kantamaan ikäänsä ylpeydellä ja tyylikkäästi... Tai sitten voi aina tehdä niinkuin minä: yrittää pukeututua nuorekkaasti onnistumatta siinä. Kuten minun synttäreilläni; muistutin enemmänkin Johanna Tuksua, kuin nuorekasta ja tyylikästä "reilua kolmekymppistä". (ei vajaata nelikymppistä;))
Synttärikalu
Pyysin ystävääni Lauraa sekä Helena Boluinia kanssani Salisburyyn syömään ja muutamalle drinkille. Aloittelin kevyesti pullollisella skumppaa kotona, kun yritin kähertää tukkaani. No eihän siitä mittään tullu, siis siitä tukanlaitosta, sitten viime tingassa tiheä kampa käsiin ja eiku tupeeraukset kehiin. Ja koska hiukset eivät sopineet siihen asuun minkä olin valinnut, tuli myös vaatteet vaihtaa. Tätä tapahtuu oikeasti minun kohdallani harvoin! Kiirehdin bussille ja tapasin Helenan keskustorilla. Menimme pubiin juomaan "aperetiivit".
Me and Helena later in the evening...
Yksien juomien jälkeen Laura liittyi seuraamme, hänen tuli laitaa lapset nukkumaan, ennen kuin pääsi tulemaan. Läksimme etsimään ravintolaa, missä saada useita orgasmeja kulinaarisista sensaatioista.
Kolmikko: Helena, Mie ja Laura
Nyt päästäänkin minun lempiaiheeseen: Ruokaan!!! Olen uhitellut tulevani takaisin Suomeen mielettömän timmissä kunnossa, sivelen vain rasvaa sixpäkilleni ja kuljen pelkissä bikinien yläosassa. Yeah! Sixpäck mai ääss!!! Vähintäänkin sivelen omaa rasvakerrosta mikä sijaitsee vatsalihaksien päällä. Yhtään en ole liikkunut ja asiaa ei varmasti auta se, että syön päivittäin reikäleivän kokoisia keksejä ja järjettömän määrän suklaata. Kirke, ei ole paljoa Monticnagia näkynyt täällä! No mutta asiaan. Valitsin Tapas-ravintolan ja hyvä valinta olikin! Se oli makujen sekamelska!!!


In Tapas restaurant
 Palvelu oli erittäin hyvää, ruoka oli ihanaa ja juomat tietenkin. Tilasin skumpan ja alkutapakset pöytään. Pääruokana oli mixed Tapas plates: salamimakkaraa, mustekalaa, 2 kasvihässäkkää, kana- ja lihalautanen. Jälkiruoaksi Baileys + kahvi. Hhmmmmm.... Nami, nami, maiskis! Luonnollisesti sain synttärisankarijuoman, missä suihkii semmoi tähtisädetikku! Siitä sitten siirryimme sujuvasti seuraavaan pubiin. Yökerhot aukeavat siinä yhdentoista aikaan, eli sinne ei ehditty menemään. Löysimme tanssilattiallisen yökerhon ja pubin välimallin.
Näytän parhaimmat moovit!
Mä en siis todella tiedä mikä mulla on paksuja, pitkiä, kovia tankoja kohtaan, mut aina kun mä nään sellaisen, mun on
pakko tarttuu siihen!

Poledancing
En pysty keksimään tälle kuvalle nimeä, siitähän sen näkee...
Thank You Laura and Helena of great evening!!! Ja kiitos kaikille jotka onnittelitte minua!!!
Tanja Suolahdesta on sanonut minulle, että aina pitää olla yksi sierainkuva ja olen siitä lähtien yrittänyt noudattaa sitä, joten näihin tunnelmiin, näihin kuviin, ensi kertaan!

1 kommentti:

Harza kirjoitti...

Tere komia 33v, Sorge että en ole saanut aikaiSEKSI ottaa yhteyttä sinuun, kävit kyllä soomessa mut ei polut osuneet siten että ois voitu halia. Teenkin sen (hali)näin telepaattisella tasolla mmmm.mmm. Kuvista päätellen olet ilmeisen onnellinen!