perjantai 1. heinäkuuta 2011

Elmon kootut -Osa 2



  • Emmo on tuhma, Pepaptian ei ole tuhma. Tiinä meitä on kakt tyhmää tyyppiä.

  • Rakastan kakkua ja lintupeliä (Angry Birds).

  • Äiti mumisee itsekseen kun lukee lehteä: "Sähän Elmo oletkin horoskoopiltasi kalat, etkä vesimies. Te ootte isin kans kaloja." Elmo: "Eikä. Elmo on pantteri, isi on kutistushirviö ja äiti on kaniini."

  • Elmo-Suomi -sanakirja: On kevät!!! = On aamu!!!

  • Elmo itkee tekoitkua huoneessaan, välillä sanoo väliin: "Minä itken täällä kovasti."  (ettekö huomaa...)

  • Ihmiset ja dinot eivät käytä huulipunaa, ainoastaan tytöt käyttää huulipunaa.

  • Pyöräiltiin polkupyörällä, Elmo takana istuimessa nappaa äidin pyllystä napakasti kiinni ja huutaa: "Kovempaa äiti, polje kovempaa!"

  • Äiti: Kenen kans Elmo menee isona naimisiin? Elmo: Isin kaa. Äiti: Ei se oikein onnistu, kun me ollaan jo iskän kans pari. Kenen tytön kanssa sä menet naimisiin aikuisena? Elmo: Seban kaa.

  • Elmo: "Minä kuolen nälkään ja juomaan!"

  • Haluan tikusta leipää! --> tikkuleipää

  • Joskus olen ihan iloinen että ollaan englannissa että kaikki eivät ymmärrä juttujamme. Esim. 2 kertaa kaupassa on käynyt niin, että Elmo huutaa täysiä: "Äiti, minulla jöpöttää!!!!" Kukaan ei käänny ja ala nauramaan, enkä minä punastele...

Elmo posaa...

3 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Ihanat kuvat Elmosta :)
Polkiko äiti lujempaa pienellä kannustuksella :D

Sirkku kirjoitti...

Tiäkkö Satu, se oli vielä järjetön mäki, mitä mä yritin sotkee... Siks se kai halus et mä meen kovempaa kun vauhti hyytyi täysin.

Riitta kirjoitti...

hehee!! Ihania juttuja ja jotenkin niin tuttuja! Taavi kanssa viikonloppuna helsingissä hotellin aamupalalla kailotti että "miksi äitillä ei ole pippelii..? onko äitillä sitten pimppi??!" ja voin kertoo että olin hyvin tyytyväin että ympärillä oli vain ulkomaalaisia turisteja :) Halit teille!!!